თემატურები

#
Tematuri erTeuli
Tematika
Tematuri erTeulis mizani
meTodebi/
strategiebi
dro
resursebi
Sefasebis
komponentebi
1
gameoreba
(რავისწავლეთ,  რა ვიცით)



1.  რიცხვები 1-დან 20-მდე;
2.  შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ
3.  გეომეტრიული ფიგურები
4.  დავაკვირდეთ კანონზომიერებას
5.  როგორ არის განლაგებული საგნები
6.  დავითვალოთ საგნები
7.  რა ვიცით უკვე
moswavlem gaixsenos II klasSi Seswavlili masala





msjeloba-dasbuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera

11 საათი
dafa
carci
saxelmZRva-
ნელო
პლაკატები
ბრტყელი ფიგურების მოდელები
სახაზავი

Damoukide-ლი წერა,
ტესტები,სიტყვიერი კომენტარი(განმავითრებელი)

2
რიცხვები
1-დან 1 00 -მდე
1.ათი,ოცი ოცდაათი
2.სამოცდაათი,ოთხმოცი
3.შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ ათულები
4.რიცხვები 1-დან 100-მდე
5.გავაორმაგოთ საგანთა რაოდენობა
6.რიცხვები 1-დან 100-მდე
7.ჩვენი ფული
8.რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
9.რა ვიცით უკვე


მოსწავლეებმა შეძლონ 1-დან 100-მდე ციფრების ჩანაწერების გაკეთება,ასევე გააცნობიერინ ათეული,ოცეული,მოახდინონ ათეულების შეკრება-გამოკლების შესრულება,საგანთა გაორმაგების და განახევრების გაცნობიერებით მოახდინონ რიცხვების გაორმაგება-განახევრება,მოსწავლემ უნდა შეძლოს ფულის ერთულის გამოყენება პრაქტიკულად
aqtiuri leqcia , varaudebiს gamoTqma;
msjeloba-dasdabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera

16 საათი
dafa

carci

saxelmZRvanelo

testebi
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera.განმავითრებელი კომენტარები
3
ისევ რიცხვების შესახებ
1.რიცხვები 1-დან 100-მდე
2.შევადაროთ რიცხვები
3.ლუწი და კენტი რიცხვები
4.რიცხვები 1-დან 100-მდე
5.გავანახევროთ საგანთა რაოდენობა
6.რიცხვები 1-დან 100-მდე
7.რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
8.რა ვიცით უკვე
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა საგანთა რაოდენობების შედარება,მეტობა -ნაკლებობის დადგენა,1-დან 100-მდე რიცხვებში შედარებების მოხდენა,გაიხსენონ კენტი და ლუწი რიცხვების შესახებ ნასწავლი წესები და შეძლონ 100-მდე რიცხვებში კენტის და ლუწის დადგენა
კითხვა-პასუხი,წინარე ცოდნის გააქტიურება,აღმოჩნების გზით დასკვნების გაკეთება
16 საათი
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო,რვეული,ბუკი
მსჯელობა,დასაბუთბა,დამოუკიდებელი სამუშაო,ტესტირება,სიტყვიერი კომენტარი
4
გეომეტრიული ფიგურები











1.        1.ტოლი ფიგურები
2.        2.შევადაროთ ფიგურები
3.        3.დავაჯგუფოთ საგნები
4.        4.დავაჯგუფოთ ფიგურები
5.        5.განვალაგოთ საგნები
6.        6.განვალაგოთ ფიგურები
7.        7.გეომეტრიული ფიგურები
8.        8.რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
9.        9.რა ვიცით უკვე

 მოსწავლეშეძლოს თვისობრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად . შეძლოს ფიგურათა ზომების შედარება და დადგენა .
aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dasdabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera


16 საათი




dafa

carci

saxelmZRvanelo

estebi ბუკი
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera. სიტყვიერი კომენტარი
5
შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ







1.ორნიშნა რიცხვების შეკრება
2.ორნიშნა რიცხვების გამოკლება
3.ერთნიშნა რიცხვის მიმატება
4.ერთნიშნა რიცხვის გამოკლება
5.ორნიშნა რიცხვების შეკრება6.ორნიშნა რიცხვების გამოკლება
7.ამოცანა,ამოცანის ამოხსნა
8.ორნიშნა რიცხვების შეკრება
9.ორნიშნა რიცხვების გამოკლება
10.ორნიშნა რიცხვების შეკრება
11.ორნიშნა რიცხვების გამოკლება
12.შევკრიბოთ ქვეშმიწერით
13.გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
14.შევკრიბოთ ქვეშმიწერით
15.გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
16.რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
17.რა ვიცით უკვე
მოსწავლ ემ შეძლოს:რიცხვებისა და მათზე მოქმედებების გამოყენება,შეკრება, გამოკლება, გაორმაგება, ან განახევრება,სხვადასხვა ხერხების გამოყენება

მოსწავლემ შეძლოს რიცხვებისა და მათზე მოქმედებების გამოყენება გამოთვლებზე ამოცანების ამოხსნისას . ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვროს, თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი;ირჩიოს შესაბამის მოქმედება


aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
damoukirebeli wera,ჯგუფური სამუშაოები,მუშაობა წყვილებში


    25 საათ ი
dafa

carci

saxelmZRvanelo

testebi
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera.სიტყვიერი განმავითრებელი კომენტარები
6
მათემატიკა და ჩვენ




1.რა დროა საათზე
2.გრძელი ,მოკლე,ტოლი
3.გავზომოთ საგნების სიგრძე
4.მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ
5.ჩვენი ფული
6.როგორ გავზომოთ მანძილი
7.რა ვისწავლეთ ,რა ვიცით
8.რა ვიცით უკვე


მოსწავლემ უნდა შეძლოს:სივრცისა და დროის აღქმა,სცორი ორიენტირება გარემოში,

აღწეროს ობიექტის მდებარეობა მეორე ობიექტის მიმართ შესაბამისი ტერმინების გამოყენებით (მაგალითად,მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ, ქვემოთ ) შე ადაროს ფიგურათა წრფივ ზომები და გამოხატოს შედარების შედეგი შესაბამისი ტერმინებით (მაგალითად, გრძელი, მოკლე, ტოლი );  განასხვავოს, დაასახელოს და რეალურ/გათამაშებულ ვითარებაში გამოიყენოსს ეროვნული ფულის ნიშნები (მონეტები და ბანკნოტები 100-ის ფარგლებში).

aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-daსაbuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera


12 საათი
dafa

carci

saxelmZRvanelo





msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera.
7


რიცხვით ი გამოსახულება













1.         შესაკრებები,ჯამი
2.         საკლები,მაკლები სხვაობა
3.         რიცხვითი გამოსახულება
4.         რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობა
5.         გამოვიყენოთ შეკრების თვისებები
6.         რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
7.         რა ვიცით უკვე
moswavlem SeZlos: ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვები, რიცხვით სახელებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები .

aqtiuri leqcia; kiTxva-pasuxi modelebis Seqmna; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dabuTeba
damoukiდ ebeli wera
prezentacia




 16 საათ ი
dafa
carci
saxelmZRvanelo, feradi furclebi
sivrciTi figurebis nimuSebi
ბუკი
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera. განმავითრებელი შეფასებები
8


შევაგროვოთ  წაემოვადგინოთ მონაცემები





  1. შევაგროვოთ მონაცემები
  2. დავაჯგუფოთ მონაცემები
  3. წავიკითხოთ სია
  4. წავიკითხოთ ცხრილი
  5. კალენდარი
  6. წავიკითხოთ ცხრილი
  7. შევავსოთ ცხრილი
  8. პიქტოგრამა
  9. წავიკითხოთ პიქტოგრამა
  10. შევავსოთ პიქტოგრამა
  11. რა ვისწავლეთ,რა ვიცით
  12. რა ვიცით უკვე

მოსწავლემ შწძლოს:  შეაგროვოს მონაცემებ რეალურ ობიექტებზე დაკვირვებით;
·      ამოკრიბ რამდენიმე მონაცემი ერთგვაროვან მონაცემთა მოკლე სიიდან (არაუმეტეს ათი მონაცემი);
·      ამოკრიბ საჭირო მონაცემები უმარტივესი (ორსვეტიანი ან ორსტრიქონიანი) ცხრილიდან.   სიტყვიერად დაახასიათოს მონაცემთა სია (რომელშიც გაერთიანებულია არაუმეტეს 10 მონაცემისა) მონაცემთა საერთო რაოდენობის, განმეორების, პოზიციის, თანმიმდევრობის მიხედვით;
·      სიტყვიერად აღწერ/განმარტოს პიქტოგრამა, რომელშიც ერთი სიმბოლო შეესაბამება ერთ მონაცემს ან მონაცემთა წყვილს;
·      სიტყვიერად აღწერ/განმარტოს  მონაცემთა უმარტივეს (ორსვეტიან ან ორსტრიქონიან) ცხრილ.


aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera
17 სთ
dafa

carci

saxelmZRvanelo

testebi ბუკი
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera. სიტყვიერი კომენტარები ზეპირი \თუ წერილობითი ფორმით
9
არე და საზღვარი
1.ტეხილი
2.შეკრული ტეხილი
3.მრუდი
4.შეკრული მრუდი
5.ფიგურის შიგა და გარე არე
6.საერთო საზღვრის მქონე ფიგურები
7.რა ვისწავლეთ რა ვიცით
8.რა ვიცით უკვე
 მოსწავლეს შეუძლია:შე ადაროს და დააჯგუფოს ბრტყელ ფიგურები გეომეტრიული ატრიბუტების (მაგალითად , წვეროების/გვერდების რაოდენობის ) მიხედვით;
·      განასხვავოს ფიგურის შიგა და გარე არეები; მიუთითოს ფიგურის შიგნით, გარეთ და საზღვარზე მდებარე წერტილები;
·      მიუთითოს საერთო საზღვრის მქონე ფიგურების საერთო გვერდები და წვეროები.

aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera
8საათი
dafa

carci

saxelmZRvanelo,რვეული,კალამი,ფერადი ფურცლები და ფანქრები

testebi ბუკი
msjeloba-dasabuTeba;
damoukidbeli wera. სიტყვიერი კომენტარები ზეპირი \თუ წერილობითი ფორმით
10
რა ვისწავლეთ
1.რიცხვები და მოქმედებები
2.მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ
3.გეომეტრიული ფიგურები
4.ადგილმდებარეობა
5.მონაცემები
ამ გაკვეთილებზე მოსწავლემ უნდა შეძლოს შეძენილი და დაგროვებული ცოდნის,გამოცდილების მაქსიმალურად გამოყენება-გამომჟღავნება.
aqtiuri leqcia; varaudebis gamoTqma;
msjeloba-dabuTeba;
kiTxva-pasuxi;
karnaxiT wera;
damoukirebeli wera
6საათი
dafa

carci

saxelmZRvanelo

testebi ბუკი
სიტყვიერი კომენტარები ზეპირი \თუ წერილობითი ფორმით(შემაჯამებელი კომენტარები)
თემა და მასში შემავალი საკითხები
სთ. რაოდენობა
გაკვეთილის მიზნები
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
რესურსები
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
შეფასება
I
სხეულის აგებულება
3სთ




















II
სხეული და მისი ნაწილები.

ადამიანის სხეულის ზოგადი ნაწილების ამოცნობა და დასახელება.
 შეგრძბებების მნიშვნელობის გაცნობა,
პირადი ჰიგიენის წესების დაცვის აუცილებლობა.
წიგნზე მუშაობა,
ადამიანის სხეულის ნაწილების გაცნობა,
შეგრძნებების გახსენება სავარჯიშო ჰიგიენურ წესებზე, გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, საწერი კალამი,
დაფა,
ცარცი.
მოსწავლეს შეუძლია სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერა
განმავითარებელი კომენტარი, ზეპირი გამოკითხვა
გავუფრთხილდეთ სხეულის ნაწილებს.

თვალის ნაწილების ამოცნობა და დასახელება.
სხეულის  მოვლისა და სისუფთავის დაცვის აუცილებლობის გაცნობიერება. ზოგიერთი ჰიგიენური წესების შესახებ საუბარი
დისკუსია და წიგნზე მუშაობა.
თვალი და მისი ნაწილები, სავარჯიშო განათების ჰიგიენური მოთხოვნების დასადგენად.
საკუთარი მხედველობის შემოწმება.
საკლასო დისკუსია. გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო ,
საწერი კალამი,
ფანქრები,
სახაზავი.
მოსწავლეს შეუძლია პირადი ჰიგიენის წესების დაცვა

ზრდა  განვითარება
3სთ






თუ გინდა, რომ ჯანმრთელი იყო

ადამიანის ჯანმრთელობისათვის კვების მნიშვნელობის გაცნობიერება.
მცენარეული და ცხოველური საკვების განსხვავება.
ჭამის დროს პირადი ჰიგიენის წესების დაცვის მნიშვნელობა.
კვების რაციონის შედგენა, კვების პირამიდის აგება,
კბილები და მათი მოვლა, სიტყვების გამოყენებით წინადადების აგება, მცენარეული და ცხოველური საკვები.
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,
მშრალი წებო,
ფორმატის ფურცელი,
წინასწარ დამზადებული კვების პირამიდა, ბარათები ყოველი მოსწავლისათვის.
მოსწავლეს შეუძლია პირადი ჰიგიენის წესების დაცვა

ჩვენ ვიზრდებით და ვიცვლებით

იმის გააზრება რომ, ადამიანები როგორც ცოცხალი არსებები იზრდებიან.
ადამიანის ზრდის დამადასტურებელი ნიშნების მოყვანა.
ზრდის აუცილებელი პირობების დასახელება.
ზრდის პროცესში მომხდარი ცვლილებების დაფიქსირება.
საუბარი სურათების მიხედვით.
წიგნზე მუშაობა,
საკლასო დისკუსია,

სახელმძღვანელო ცარცი,
 დაფა, მასწავლებლის წიგნი.
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის ზოგადი თვისება

შემაჯამებელი






III
ვარჯიში და ჯანსაღი ცხოვრება







ჯანსაღი ქცევები და დღის რეჟიმი

გააცნობიერონ ,რომ ჯანსაღი ცხოვრებისათვის საჭიროა ფიზიკური ვარჯიში. შეადგინონ დღის რეჟიმიისე,რომ გაითვალისწინონ ჯანსაღი ქცევები.
„აზროვნების რუკის შედგენა“.
მუშობა რვეულში.
ჯგუფური მუშობა -დღის რეჟიმის შექმნა.
გაკვეთილის შეჯამება და საშინაო დავალება.
მასწავლებლის წიგნი,
დაფა, ცარცი, ფორმატის ფურცლები,
მარკერი,მოსწავლის რვეული,საწერი კალამი.
ადგენს მომდევნო დღის რეჟიმს და საუბრობს შესრულების შესახებ

ჩვენ გვიყვარს ვარჯიში

ფიზიკურ ვარჯიშსა და სხეულის სიჯანსაღეს შორის პირდაპირი კავშირის დანახვა.
ვარჯიშისადმი დადებითი დამოკიდებულების გამომუშავება.
საკლასო დისკუსია.
ვარჯიშის შემდეგ დაკვირვება საკუთარ თავზე.
ჩვენი საყვარელი ვარჯიში წიგნზე მუშაობა.
გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო, მასწავლებლის წიგნი,
კალამი.
მსჯელობს რეგულარული ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობაზე და რამდენიმე ვარჯიშს აჩვენებს თანაკლასელებს.

IV
ცხოველები, ფრინველები, ქვეწარმავლები







ცოცხალი და არაცოცხალი

ცოცხალის და არაცოცხალის ძირითადი მახასიათებლების ჩამოთვლა.
ცოცხალი და არაცოცხალი საგნების გარჩევა. ფრინველებისა  და ძუძუმწოვრების ზოგიერთი
გარეგანი ნაწილის ამოცნობა და შედარება.
ცოცხალის და არაცოცხალის გახსენება.
წიგნზე მუშაობა.
რვეულზე მუშაობა.
ცოცხალის და არაცოცხალის ამოცნობა.
მუშაობა წყვილებში.
შეავსე ცხრილი.
გაკვეთილის შეჯამება.
მასწავლებლის წიგნი.
სახელმძღვანელო. მოსწავლის რვეული.
თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს და ასახელებს ორგანიზმის ძირითად ნაწილებს, გამოთქვამს აზრს მათი ფუნციის შესახებ

ცხოველებიც იზრდებიან

ორგანიზმის ზრდისთვის აუცილებელი პირობების გაცნობიერება.
ზრდის პროცესის დროს არსებული ცვლილებების აღწერა.
ზრდასრული ცხოველებისა და მათი ნაშიერების შედარება.
წიგნზე მუშაობა.
ცხოველები და მათი ნაშიერები.
მუშაობა ჯგუფებში. დამოუკიდებელი სამუშაო.  გაკვეთილის შეჯამება.
 მასწავლებლის წიგნი.
ცარცი,
 დაფა,
მოსწავლის რვეული,
კალამი,
 ფერადი ფანქრები.
ორგანიზმის ზრდისთვის აუცილებელი პირობების გამოსავლენად სვამს კითხვებს;
ადარებს ერთმანეთს ზრდასრულ  ცხოველებს და მათ ნაშიერებს, აღწერს ზრდის პროცესში მომხდარ ცვლილებებს;

შინაური ცხოველები ძუძუმწოვრები

შინაური ცხოველების ამოცნობა და დასახელება.
მათი ნაშიერების ამოცნობა,
დასახელება.
ადამიანისთვის შინაური ცხოველების მნიშვნელობის
 გაცნობიერება. ცხოველებისადმი მზრუნველობითი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
შესავალი საუბარი.
წიგნზე მუშაობა.
დისკუსია.
შინაური ცხოველების ნაშიერების გაცნობა.
უსაფრთხოების წესების შემუშავება.
გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო,ცარცი,
დაფა,
მოსწავლის რვეული,
კალამი
თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს სხვადასხვა ორგანიზმის  ნაწილებს;

ტყის ბინადარნი

ტყეში მობინადრე ზოგიერთი ნადირის ამოცნობა და დახასიათება.
შინაური და გარეული ცხოველებს შორის მთავარი განსხვავების გაცნობიერება.
შესავალი საუბარი.
წიგნზე მუშაობა.
თამაში-ცხოველების ამოცნობა.
ზოგიერთი ნადირის ნაშიერის გაცნობა.
წიგნზე მუშაობა.
სახელმძღვანელო. წიგნი.
ცარცი. 
დაფა.
ფერადი ფანქრები
აგროვებს მასალას, ავლენს ცხოველების  ორგანიზმის ძირითადი ნაწილების მრავალფეროვნებას

ეს ნაკვალები რისია?

წიწვოვანი და ფოთლოვანი ტყეების გარჩევა და დახასიათება.
ხის სახელის მიხედვით ტყის სახელის წარმოება.
მუშაობა წიგნზე.
ტყის შექმნა საკლასო ოთახში. ცხოველების ტყეში დაბინავება.
წიგნზე მუშაობა.
 გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო .ფორმატი.
ცარცი. დაფა. ლურჯი ფერის ფლომასტერი.
კალამი. ფერადი ფანქრები მაკრატელი. წებო.
შეუძლია მცენარის სხეულის ძირიტადი ნაწილების აღწერა

ფრინველები

ზოგიერთი გარეული ფრინველის ამოცნობა და დახასიათება.
ტყის ფრინველების გარჩევა სხვა ფრინველებისგან. ფრინველების გამრავლების თავისებურების  (კვერცხიდან ჩეკა) გაცნობიერება.        
წიგნზე მუშაობა. ფრინველების ტყეში დაბინავება.
 ტექსტის მიხედვით ფრინველების ამოცნობა.
სახელმძღვანელო. დაფა. ცარცი. ფერადი ფანქრები წებო მაკრატელი
ამოიცნობს და ასახელებს ორგანიზმის ძირითად ნაწილებს, გამოთქვამს აზრს მატი ფუნქციის შესახებ

მხოხავი ცხოველები

ქვეწარმავლების ამოცნობა და დასახელება.
ცხოველებს შორის მსგავსება-განსხვავების დაფიქსირება.
ცხოველთა გადაადგილების საშუალებებზე საუბარი.
შესავალი საუბარი და თამაში გამოცნობაზე.
წიგნზე მუშაობა და დისკუსია.
დიაგრამის შევსება.
უძველესი ქვეწარმავლების-დინოზავრების გაცნობა.
გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო,
წიგნი,
ცარცი,
დაფა
შეუძლია ადვილად  დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა;

ტესტი I






V
  მცენარეები







შემოდგომის კუთხის მოწყობა

ესთეტიკური უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
საკლასო ოთახის კუთხის არჩევა და მოწყობა
ხავსი,
ტოტები,
კენჭები,
სხვადასხვა ხილი,
ძაფი,
ფოთლები,
კალათა.

პროცესში ჩართულობა
მცენარეები და მათი ნაწილები

მცენარის ძირითადი გარეგანი ნაწილების ამოცნობა და დასახელება.სხვადასხვა მცენარის ნაწილებს შორის არსებული მსგავსება-განსხვავების დაფიქსირება.
მცენარის ნაწილებზე დაკვირვება სკოლის ეზოში.წიგნზე მუშაობა.მუშაობა მოსწავლის რვეულში.გაკვეთილის შეჯამება.
მასწავლებლის წიგნი,ბლაგვი დანა,სახელმძღვანელო,საწერ-კალამი
მოსწავლე აღწერს სხვადასხვა მცენარეს შორის არსებულ მსგავსებას და განსხვავებას;

რისთვის სჭირდება თესლი მცენარეს?

მსჯელობა და საუბარი მცენარეთა გამრავლების, კერძოდ, თესლის გამრავლების შესახებ. დაკვირვების დღიურის წარმოება.
მუშაობა წყვილებში.
 მუშაობა ჯგუფებში.
პრაქტიკული სამუშაო. გაკვეთილის შეჯამება.
მასწავლებლის წიგნი.
მცენარის თესლები  მზესუმზირის, ლობიოს, სიმინდის, ბარდის. ხის ჩხირები. პლასტიკატის ქილები.
მშრალი მიწა. წყალი.
 ფურცლები წებო. ვაშლი.


მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის ზოგადი თვისება;
შეუძლია უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა;

რას გვიამბობს მზესუმზირას თესლი?

მცენარის თესლის ამოცნობა და მის გარეგნულ ნიშნებზე საუბარი.
ვარაუდის გამოთქმა და დასაბუთება.
მუშაობა წიგნზე.
საკლასო დისკუსია.
 მუშაობა ჯგუფებში. გაკვეათილის შეჯამება
მასწავლებლის წიგნი.
მცენარის თესლი,
ვაშლის, სიმინდის, ლობიოს, მზესუმზირის, და სხვ.
თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს და ასახელებს ორგანიზმის ნაწილებს, გამოთქვამს აზრს მათი ფუნქციის შესახებ;

პრაქტიკული სამუშაო






ხეები სკოლის ეზოში

კვლევითი და დაკვირვების უნარ- ჩვევის განვითარება. ხეებისადმი მზრუნველობითი დამოკიდებულების გამომუშავების ხელშეწყობა. საკუთარი ვარაუდის გამოთქმა - დასაბუთება. შეგრძნების ორგანოების გამოყენებით ხეების შესწავლა.
ხეების გამოკვლევა სკოლის ეზოში.
საკლასო დისკუსია.
 თამაში- „ხეების სილუეტები“
გაკვეთილის შჯამება.
წიგნი,
სახატავი ფურცლები. ფერადი ფანქრები.
მუყაოს ფურცელი.
მოსწავლეს შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;

ჩემი ხე

მცენარის ნაწილების ამოცნობა და დასახელება. განსხვავებულ მცენარეებს შორის მსგავსება- განსხვავების დაფიქსირება და აღწერა.
წიგნზე მუშაობა.
მუშაობა ჯგუფებში.
კოლაჟის შექმნა.
გაკვეთილის შჯამება.
წიგნი .
ფორმატი.
ფერადი ფანქრები. ხის ფოთოლი. წებო.
მოსწავლე აღწერს სხვადასხვა მცენარეს შორის არსებულ მსგავსებას და განსხვავებას;

ტყე შეუნახე შვილებსა...

ტყისა და ბუნების დაცვისა და გაფრთხილების გაცნობიერება.
 მათდამი მზრუნველობითი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება.
ლიტერატური ნაწარმოების როლის გაცნობიერება გარემოსადმი სწორი დამოკიდებულების ჩამოყალიბებაში.
საკლასო დისკუსია. პაუზებით კითხვა- რ. ინანიშვილის მოთხრობა „მუხა“.
 მუშაობა წიგნზე.
გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი ცარცი, დაფა,
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის ზოგადი თვისება;


სასარგებლო საკვები

სხვადასხვა ხილის ამოცნობა და დასახელება.
ხილის სარგებლიანობის გაცნობიერება.
ხილის დაკავშირება სეზონთან.
მოსწავლეთა დაჯგუფება. მუშაობა ჯგუფებში.
საკლასო საუბარი. გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი .ბარათები ხილის სურათებით. ცხრილები ჯგუებში სამუშაოდ. საწერ-კალამი.  ხილი.ფერადი ფანქრები.
მოსწავლეს შეუძლია ჯგუფში უსაფრთხო  ქცევის წესების დაცვა;
აღწერს იმ ცვლილებებს რომლებსაც განიცდიან მცენარეები სეზონების მიხედვით;

საკვები მცენარეები-ხილი და ბოსტნეული

სხვადასხვა ბოსტნეულის ამოცნობა.
რა მნიშვნელობა აქვს ბოსტნეულს როგორც საკვებს.
შესავალი საუბარი და ბოსტნეულის გაცნობა. წიგნზე მუშაობა.
მოსწავლის რვეულში მუშაობა.
 საკლასო საუბარი. გაკვეთილის შეჯამება.
სხვადასხვა სახის ბოსტნეული. კალათა ან ყუთი.კალამი. მაკრატელი წებო. ფერადი ფანქრები .
თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს და ასახელებს ორგანიზმის ნაწილებს, გამოთქვამს აზრს მათი ფუნქციის შესახებ;

მარცვლეული მცენარეები

ზოგიერთი მარცვლეული მცენარის ამოცნობა და გაცნობა.
მათგან დამზადებული საკვები პროდუქტების გაცნობა
მოთხრობა“მინდორში“- შინარსის გააზრება.სხვადასხვა მარცვლეული მცენარეების გაცნობა.
მუშაობა წყვილებში. გაკვეთილის შეჯამება
წიგნი. სხვადასხვა მარცვლეულის მარცვლები საწერ-კალამი ფერადი ფანქრები.
თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს და ასახელებს ორგანიზმის ნაწილებს, გამოთქვამს აზრს მათი ფუნქციის შესახებ;


ოთახის მცენარეები

მცენარის სიცოცხლისათვის სითბოს საჭიროების გაცნობიერება
ოთახის მცენარეების მოვლა და გამოცდილების ურთიერთ გაზიარება.
შესავალი საუბარი.მუშაობა რვეულში.ვარჯიში ოთახის მცენარეების მოვლაში.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,ოთახის ყვავილები,სარწყავი,წყალი,ჩვარი,რკინის ჩხირი,მაკრატელი
შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;


ვიზეიმოთ ახალი წელი

საახალწლოდ საკლასო ოთახის მორთვა.სეზონებისა და ზამთრის თვეების თანმიმდებრობით ჩამოთვლა
შესავალი საუბარი.საკლასო ოთახის მორთვა.ნაძვის ხის დამზადება.გაკვეთილის შეჯამება.
მასწავლებლის წიგნი,მსხვილი ძაფი,სათამაშო თოვლის პაპა,მაკრატელი,წებო,ფერადი ფანქრები
ჩამოთვლის მისთვის მნიშვნელოვან დღესასწაულებს და აკავშირებს სეზონებთან;

VI
ამინდი და წელიწადის  დროები







წინა თემის შეჯამება ტესტი II






ამინდი და ადამიანი

ამინდის შესახებ პირველადი წარმოდგენების შექმნა.
ზოგიერთი ბუნებრივი მოვლენის ამოცნობა ამინდთან დაკავშირებით
ამინდზე დაკვირვება.
რვეულში მუშაობა.
გაკვეთილის შეჯამება
სახელმძღვანელო,წიგნი,
დაფა ცარცი,
ფერადი ფანქრები,
მაკრატელი,წებო










მოსწავლეს შეიძლია სეზონური მოვლენების დახასიათება;

მოსწავლეს სეუძლია ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება;
რუბრიკა
თვეები და სეზონები

წელიწადის დროების ჩამოთვლა და მათთვის დამახასიათებელი ამინდის დახასიათება.
სეზონების შედარება.
სეზონების მიხედვით ჩანახატების გაკეთება.
საშინაო დავალები მიმოხილვა ჯგუფებში.
წიგნზე მუშაობა.“რამდენ თვეს გრძელდება ზამთარი?“
წელიწადის დროების ამსახველი ჩანახატების გაკეთება.
წიგნი,დაფა,ცარცი,ფორმატი,
ფერადი ფანქრები

ამინდი და წელიწადის დროები

წელიწადის დროებსა და ამინდებს შორის კავშირის დადგენა.სეზონებისა და შესაბამისად თვეების ჩამოთვლა.სეზონის ამსახველი კოლაჟის შექმნა.
წიგნზე მუშაობა.ცასა და ღრუბელზე დაკვირვება.კითხვა-პასუხი.წინადადებების დასრულება.
წიგნი,4 ფორმატის ქაღალდი,რაც შეიძლება მეტი სურათი წელიწადის სხვადასხვა დროის

წელიწადის დროები სითბო და სიცივე

მსჯელობა იმაზე ,თუ როგორ ინარჩუნებენ ცხოველები სითბოს ზამთარში.
ზამთრის სამოსის საჭიროებასა და დანიშნულებაზე საუბარი.
შესავალი საუბარი.წიგნზე მუშაობა.სეზონური ტანსაცმლის შერჩევა.გაკვეთილის შეჯამება.
მოსწავლის რვეული,კალამი,ფერადი ფანქრები


VII
                 წყალი ბუნებაში







როგორ ჩნდება წვიმა?

ცდებზე დაკვირვების შედეგად იმის გაცნობიერება,რომ ორთქლი წყალია.
იმის ახსნა,რომ ორთქლი გაცივებისას წყლის წვეთებად გარდაიქმნება.
წყლის ბრუნვის დანახვა.
პრაქტიკული სამუშაო.
 ცდის ჩატარება.
წიგნზე მუშაობა.
გაკვეთილის შეჯამება.
წყლის მადუღარა,
ცეცხლგამძლე მინის ქილა,
წყალი,სპირტქურა,ლითონის თეფში,
ყინულის ნატეხი,ასანთი


მოსწავლეს შეუძლია ადვილად დაკვირვებდი მოძრაობების აღწერა;

შეუძლია დაკვირვების საფუძველზე ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება;

შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
ზეპირი გამოკითხვა
გავუფრთხილდეთ სასმელ წყალს!

სასმელი და არასასმელი წყლის შეპირისპირებითი დახასიათება.
საკუთარი მოვალეობისა და როლის განსაზღვრა წყლის გაფრთხილებასთან დაკავშირებით.
შესავალი საუბარი.
მუშაობა ჯგუფებში-დიაგრამის შევსება.
საკლასო საუბარი.
მუშაობა რვეულში.
გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,
თაბახის ფურცლები,
დაფა,
ცარცი,
ფერადი ფანქრები

VIII
                             ჰაერში







ჩვენ გარშემო ჰაერია

ცდებზე დაკვირვებითა და მსჯელობით იმის დასაბუთება,რომ ჩვენს გარშემო ჰაერია.მსხვილი მოტორული ჩვევენის განვითარების ხელშეწყობა
შესავალი საუბარი.ჰაერის ამღმოჩენა ცდებით.გაკვეთილის შეჯამება.
მუყაოს დიდი ნაჭერი,გამჭვირვალე ბოთლი,წყალი,ძაბრი,პლასტილინი







მოსწავლეს შეუძლია ადვილად დაკვირვებდი მოძრაობების აღწერა;


რისთვის გვჭირდება ჰაერი?

გაცნობიერება,რომ ცოცხალი ორგანიზმებისთვის აუცილებელია ჰაერი.ცდის ჩატარება და დადგენა,რომ წვის პროცესისთვის საჭიროა ჰაერი.
შესავალი საუბარი.წიგნზე მუშაობა.მუშაობა ჯგუფებში-ცდის ჩატარება.წინადადებების შევსება.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,სანთლები,ასანთი,გამჭვირვალე ქილები,მოსწავლის რვეული,საწერ-კალამი

როგორ მოძრაობს ჰაერი?

ჰაერის მოძრაობა და დაკვირვების შედეგების აღწერა.სხვადასვხა სიძლიერის ქარის ერთმანეთისაგან განსხვავება და დახასიათება.
თბილი და ცივი ჰაერის მოძრაობაზე დაკვირვება.საკლასო დისკუსია.წიგნზე მუშაობა.მუშაობა ჯგუფებში.შეჯამება.
წიგნი,კვადრატული ფორმის ფერადი ფურცლები,პატარა ჯოხებიან ფანქრები,ჭიკარტები,ფერადი ფანქრები,მაკრატელი

IX
                                      ძალა და მოძრაობა







დავაკვირდეათ მოძრაობას!

მოძრავი და უძრავი ობიექტების ერტმანეტისაგან განსხვავება.მოძრაობის სახეების ამოცნობა და დასახელება.ნელა და ჩქარა მოძრავი ობიექტების გარჩევა.
მოძრავ ობიექტებზე დაკვირვება.სხვადასხვა მოძრაობის შესრულება.მუშაობა ჯგუფებში.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,სამუშაო ფურცლები,საწერ-კალამი








მოსწავლეს შეუძლია ადვილად დაკვირვებდი მოძრაობების აღწერა;


მოძრაობა

მოძრავი ობიექტის იმ ნაწილის ამოცნობა,ომელიც განაპირობებს გადაადგილებას.იმ ფაქტებისდანახვა-ახსნა,რომლებიც გავლენას ახდენენ ობიექტის მოძრაობაზე (ფორმა,ზომა)
წიგნზე მუშაობა.მუშაობა ჯგუფებში-დაკვირვება მოძრავ სათამაშოებზე.კითხვა-პასუხი.
წიგნი,მოსწავლის რვეული,ფერადი ფანქრები,მოძრავი სათამაშოები

რტომ მოძრაობენ საგნები?

იმის დადგენა,რომ საგნის მოძრაობას იწვევს მასზე მოქმედი ძალა.იმის გააზრება,რომ ძალის მოქმედების შედეგი დამოკიდებულია იმ საგნის ზომასა და მასაზე,რაზედაც ძალა მოქმედებს.
დაკვირვება მოძრაობის გამომწვევ მიზეზებზე.მუშაობა წიგნზე.მუშაობა ჯგიფებში.
წიგნი,საწერ-კალამი


ტესტი III






X
                                             ჩემი სკოლა






ჩემი სკოლა

ქუჩაში შენობის ნუმერაციის წესის გააზრება.
სკოლის შენობის ძირითადი მახასიათებლის დადგენა.
ამავე ტერიტორიაზე ორიენტირება.
მისამართის დასახელება.
სახლიდან სკოლამდე სახიფათო ადგილების დაფიქსირება.
სკოლის მიმდებარე გარემოზე დაკვირვება.
სკოლის მისამართის დადგენა.სკოლის შენობისა და ეზოს დათვალიერება.რვეულში მუშაობა.მუშაობა ჯგუფებში.გაკვეთილის შეჯამება.
ფორმატის ფურცლები,მაკრატელი,წებო,ფერადი ფანქრები
მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ გერემოში ორიენტირება;


სკოლის გზაზე

ქუჩაში ფეხით გადამსვლელთათვის საფრთხის გაცნობიერება.
ქუჩაზე გადასვლის ზოგიერთი წესის შესახებ საუბარი,შენობის მისამართის დადგენა.
საკლასო დისკუსია.წიგნზე მუშაობა.კითხვა-პასუხი.გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო
მოსწავლეს შეუძლია უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა;


ჩვენი სკოლის მიმდებარე გარემო

ბუნებრივი და ხელოვნური ობიექტების ერთმანეთისაგან გარჩევა.
მარტივი ნახატის შექმნა ლოკალური გარემოს ობიექტების დატანით.
სოფლისა და ქალაქის გარემოსათვის დამახასიათებელი ნიშნების დასახელება.
სკოლის მიმდებარე გარემოს დათვალიერება.საგანთა დაჯგუფება.რვეულში უშაობა.საკლასო დისკუსია,მუშაობა ჯგუფებში.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,საწერ-კალამი,ფერადი ფანქრები
მოსწავლეს შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;

XI
                          უსაფრთხოების სადარაჯოზე







როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს

გარემოზე მზრუნველობითი დამოკიდებულების გამომუშავება. მოსწავლემ უნდა შეძლოს :ადამიანის საქმიანობით გამოწვეულ დადებით და უარყოფით ცვლილებებზე საუბარი. მიმზიდველი და არამიმზიდველი გარემოს ერთმანეთისაგან გარჩევა.
შესავალი საუბარი. წიგნზე მუშაობა. რვეულში მუშაომა. შეადარე ძველი და ახალი.მუშაობა ჯგუებში.
წიგნი საწერი კალამი ფერადი ფანქრები
მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ გერემოში ორიენტირება;


გარემო ძველად და ახლა


სხვადასხვა წყაროდან ინფორმაციის მოძიებადა შეგროვება.ძველისა და ახლის შედარების საფუძველზე ცვლილებების დადგენა.

საშინაო დავალების გამოკითხვა. კოლაჟის შექმნა. კითხვა - პასუხი და გაკვეთილის შეჯამება.

დიდი ფორმატის ქაღალდი. ძველი და ახალი სურათები ჟურნალ - გაზეთებიდან. წებოვანა .  მაკრატელი.

როგორ ხდება გარემოს დანაგვიანება

გარემოსადმი მზრუნველობითი დამოკიდებულების გამომუშავება. სუფთა და დანაგვიანებული გარემის გარჩევა.
ექსკურსია ბუნებრივ გარემოში. როგორ ჩნდება ნაგავი?- ცდა დისკუსია.მუშაობა ჯგუებში. გარემოს დასუფთავება. გაკვეთილისშ  ჯამება.
წიგნი. კანფეტები ან სხვა პროდოქტები რომელიც შეფუთულია. ჰიგიენური ხელთათმანები. დიდი პარკები ჩანთებისთვის.








მოსწავლეს შეუძლია უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა;


მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ გერემოში ორიენტირება;


ნაგავი ჩვენს ირგვლივ

იმის დადგენა სწორად ხდწბა ნარჩენების განთავსება თუ არა. უნდა განუვითარდეს ნეგატიური დამოკიდებულება   დანაგვიანებული გარემოსადმი.  
საკლასო საუბარი. წიგნზე მუშაობა. საკლასო ოთახის დასუფთავებარვეულში მუშაობა.
სახელმძღვანელო. ფერადი ფანქრები.

გარემოს დანაგვიანება

ჯანმრთელობისათვის სახიფათო საყოფაცხოვრებო ნივთების დასახელება. უსაფრთხოების ზომებზე საუბარი.
საკლასო დისკუსია. წიგნზე მუშაობა. დისკუსია. მუშაობა ჯგუფებში.
წიგნი ფორმატის ფურცელი. საწერ -კალამი. ფერადი ფანქრები

უსაფრთხოება საყოფაცხოვრებო საგნებთან

ჯანმრთელობისათვის სახიფათო ნივთების დასახელესა. უსაფრთხოების ზომებზე საუბარი.
ჯანმრტელობისათვის საშიშ ნივთბზე დაკვირვება. რვეულში მუშაობა. საუბარი ელექტროტექნიკურ საგნებზე
წიგნი. მწერების საწინააღმდეგო აეროზოლის ბალონი. სარეცხი ფხვნილი. სხვა საოჯარო ქიმიკატები.სუნამო ძფი. მაჯის საათი.ს

ჩვენ და წამლები

წამლების სხვადასხვა ფორმის გაცნობიერება. იმის გაცნობიერება , რომ არასწორად მოღებული წამალი საზიანოა.უსაფრთხოების წესების დაცვა.
წამლების დათვალიერება ექიმის კაბინეტში
წიგნი წამლები ექიმის კაბინეტში დიდი ფორმატის ქაღალდი. მარკერები. დაფა ცარცი.

როგორ დავიცვათ უსაფრთხოება საკვებთან?

კვებასთან დაკავშირებული უსაფრთხოების ქცევების გაცნობიერება.
შესავალი საუბარი.საკლასო დისკუსია. მინი-ლექცია. აქტიური სავარჯიშო.გაკვეთილის შეჯამება.
საკვები პროდუქთების ყუთები ეტიკეტებით. ერიკეტზე მოცემული
ინფორმაციის პრაქ ტიკულად გამოყენება.

ტესტი IV






XII
                                  დედამიწა







ვულკანები

ცდაზე დაფუძნებული კვლევითი უნარ-ჩვევების განვითარების ხელშეწყობა. გააცნობიერონ ,რომვულკანი არის დედამიწის წიაღიდან გავარვარებული მასის ამოფრქვევა.
შესავალი საუბარი. წიგნზე მუშაობა. მუშაობა ჯგუფებში- ცდა“ჩვენც შვქმნად ვულკანი“.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი. პოლიეთილენის საჭრები. თიხამიწა. თუნუქის ან შუშის ვიწროქილები. ღვინის ძმარი. საჭმელი სოდა. ხელსახოცები
მოსწავლეს შეუძლია დაკვირვების საფუძველზე ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება


პრაქტიკული სამუშაო






XIII
ადამიანი და გარემო







რას გვიმალავს მიწა?

არქეოლოგიური გათხრების საჭიროების გაცნობიერება. ვარაუდის გამოთქმისა და დასაბუთების უნარ-ჩვევის განვითარება.
შესავალი საუბარი.“არქეოლოგიური გათხრების ჩატარება“. „ექსპონატების აღწერა“.ეპოქის აღდგენა.გაკვეთილის შჯამება.
ქვიშით სავსე დიდი ყუთი. პატარა ნიჩაბი. ფუნჯი. მცირე ზომის თიხის ჭურჭელი.საცერი. ნიჟარები. ვედრო. თაბახის ფურცლები.



მოსწავლეს შეუძლია უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა;


მოსწავლეს შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;


სად ცხოვრებენ ადამიანები?

იმის გაცნობიერება , თუ როგორ იცვლება ადამიანის საცხოვრებელი დრითა განმავლობასი.ზოგიერთი საშენი მასალის ერთმანეთისაგან გარჩევა.
შესავალი საუბარუ. წიგნზე მუშაობა. საკლასო საუბარი. რვეუკში მუშაობა. გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი. საწერ - კალამი.


უსაფრთხოდასვენება ბუნებაში

ბუნებრივ გარემოში ადამიანისთვის მოსალოდნელი საფრთხეების გაცნობიერება.უსაფრთხოდ დასვენების წესებზე საუბარი.სწორად ქცევის განვითარება ბუნებაში.
შესავალი საუბარი.მუშაობა ჯგუფებში.წიგნზე მუშაობა.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,საწერ-კალამი,სამუშაო ფურცლები



გავუფრთხილდეთ ბუნებას!

ხელი შეეწყოს მოსწავლეებში ბუნებისადმი მზრუნველობითი დამოკიდებულების ჩამოყალი ბებას.ტყეში ხანძრის გაჩენის მიზეზების ჩამოთვლა და გააზრება. ამით მიყენებული ზიანის შესახებ საუბარი.
წიგნზე მუშაობა და დისკუსია.საუბარი ხანძრის მიზეზებზე.საკლასო დისკუსია.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,დაფა,ცარცი,ფერადი დანქრები,საწერ-კალამი



როგორ მოვიქცეთ?

მოსწავლეთა სიფრთხილის გრძნობის გამომუშავების ხელშეწყობა.იმ ცხოველების ამოცნობა,დასახელება,რომლებთანც ადამიანს სიფრთხილე მართებს.
შესავალი საუბარი.მუშაობა რვეულში.მუშაობა ჯგუფებში.გაკვეთილის შეჯამება.
წიგნი,4 ფურცელი ტექსტებით დანართიდან,ფერადი ფანქრები,სამუშაო ფურცლები


XIV
                საქართველო -ჩვენი სამშობლოა







საქართველო-ჩვენი სამშობლო!

სახელმწიფო დროშისა და ჰიმნისადმი პატივისცემის გრძნობის გამომუშავების ხელშეწყობა.გაცნობიერება,რომ საქართველო მათი სამშობლოა.
შესავალი საუბარი.წიგნზე მუშობა.მიშაობა რვეულში-საქართველოს დროშის „აგება“.გაკვეთილის შეჯამება.
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა,მაკრატელი,წებო
მოსწავლეს შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა;

სარეზერვო გაკვეთილები







Комментариев нет:

Отправить комментарий